luni, 10 ianuarie 2011

Formatia Baronii

                                                           


Formatia Baronii va pune la dispozitie un program muzical variat pentru: nunta, cumatria, petrecerea, botezul, onomastica dumneavoastra.

Formatia Baronii este garantia reusitei nuntii sau petrecerii dumneavoastra!

Contact: 0745 866 130; 0741 024 000

Optional pentru cei care doresc la nunta o orechestra mai mare, va punem la dispozitie si solista, saxofonist sau orice alt instrumentist doriti dumneavoastra

Formatia se deplaseaza pentru nunti si alte evenimente in orasele: Iasi, Suceava, Bacau, Botosani, Neamt, Roman, Vaslui, Barlad, Tecuci, si in Strainatate








In aceasta sectiune a site-ului am pus cateva raspunsuri la intrebarile pe care am vazut ca le au viitorii miri referitor la formatii:

-Pe forumurile de nunti am vazut ca atunci cand unii se gandesc sa aleaga intre DJ si Formatie, una din nelamuririle lor sunt pauzele pe care o formatie le face si un dj teoretic nu. In cazul nostru, pauzele se fac atunci cand se pune mancarea pe mese, in acele momente, chiar si un DJ face un fel de pauza, dand volumul la muzica mult mai mic, si punand o muzica de fond, acelas lucru il realizam si noi ca formatie, in pauze se pune muzica de fond, cine nu vrea sa stea la masa, poate sa danseze..., pauza dureaza cam 10-20 min , in functie de cat de repede se misca ospatarii sa aseze pe mese, astfel ca atunci cand incepem sa cantam majoritatea mesenilor sa termine de mancat si sa poata dansa.

Deci , formatia face 4 pauze, la cele 4 feluri de mancare cat sunt in mod normal si ramane fundal muzical.

Atunci cand se serveste friptura, se face un program muzical de petrecere, cum ar fi : Cine-i nascut in Ianuarie... februarie... si alte melodii de petrecere...

- Un exemplu de desfasurare a unei nunti este urmatorul:


Pana sosesc invitatii, se pune o muzica de fundal, se canta marsul de primire atunci cand sosesc, din cand in cand se mai face cate un program live pentru a nu se plictisi invitatii care au ajuns mai repede, dupa ce se da antreul, se deschide dansul oficial , care poate fi vals, sau melodia lui Ovidiu Komornic: esti mireasa vietii mele, sau alta melodie aleasa in prealabil de miri impreuna cu formatia, apoi se face o melodie pentru nasi, una care le place lor, timp in care se invita toti mesenii in ringul de dans.

Acest program muzical incepe de obicei cu melodii lente, de exemplu Ion Suruceanu - ce seara mnunata, sau poate fi Hrusca - nunta de flori, apoi se trece spre melodii ritmate, latino, apoi hore si sarbe, acest program dureaza cam o ora juate-doua, pana se aduce felul doi, cata muzica usoara , populara sau latino cantam difera de la o nunta la alta, in functie de ce observam ca se danseaza mai mult.

- O alta nelamurire pe care am vazuto pe forumurile de nunti referitoare la orchestre, este de cantatul manelelor si dedicatiile din timpul nuntii...:

Nunta este sarbatoarea mirilor, ei decid ce muzica vor la nunta, pentru ca e nunta lor, in cazul nostru, nu cantam manele si nu dam dedicatii decat atunci cand vor mirii ca acest lucru sa se petreaca, e o diferenta intre nunta si bar sau club, in bar se canta pentru fiecare care plateste, la nunta , mirii sunt sarbatoritii , ei decid cum vor sa se distreze, Formatia poate canta toata nunta si numai muzica usoara, sau numai populara sau combinat, iar muzica de ambient este aceeas ca si la un dj, insa fiind live, se poate face un spectacol interactiv cu sala, cantam toti, solistul sta in mijlocul oamenilor si canta toata lumea.

Speram ca videoclipurile de pe site sa fie suficient de elocvente si sa va dati seama de calitatea sunetului si a muzicii, de calitatea show-ului, si trebuie sa intelegeti ca nu putem sa postam o nunta intreaga pe youtube, si chiar daca am pune o nunta intreaga, fiecare nunta e altfel, alti oameni, alte gusturi, nu va fi identic cu cea de pe net, insa va garantam distractie maxima, o atmosfera de neuitat.

Nu uitati Muzica Face Nunta!!! Degeaba cheltuiti o gramada de bani pentru acest eveniment daca muzica o da in bara, sau pentru ca e dj va dati seama ca nu poate sa faca atmosfera, nu e suficient sa pui muzica buna, trebuie ordonata intr-un anumit fel si folosit microfonul atunci cand trebuie, pana si in discoteca, pelanga Dj este un MC care face show-ul, si chiar si asa cand vine Voltaj sa cante 20 -ani live iese mult mai mare show-ul decat atunci cand merge cd-ul. Dimineata degeaba mai realizati lucrurile astea pt ca nunta teoretic e o data in viata!


Postam aici O parte din repertoriul de nunta al formatiei Baronii Pentru a veni in intampinarea celor care nu ne-au prins la nici o nunta, postam aici o parte din repertoriul formatiei, pentru a va face o idee ce muzica abordam, Bineinteles ca mai sunt multe alte melodii pe care le cantam , dar ar fi fost mult prea lunga lista, cu siguranta o sa gasiti chiar pe site melodii pe care nu am apucat sa le trecem aici. Acest repertoriu de nunta este mai mult informativ, oricum nu ar ajunge o noapte sa putem canta tot ce este aici, dar ne adaptam in functie de oamenii din sala.

ABBA
-Happy new year
-I do.I do,I do

ALBANO&ROMINA POWER
-Liberta,Felicita

AFRIC SIMONE
-Hafanana

AUREL TAMAS
-Balada saracului
-Caravana
-Cantec pentru mama
-Eu te-am iubit

ALEXANDRU ARSINEL
-Dumneata madam,La casuta alba

ALTELE
-Azzurro
-Aqua dolce
-Achy breaky heart
-Am cazanul meu
-But I do
-Besame mucho
-Buona sera
-Baila morena
-Carusso
-Cose de la vita
-Coincidente
-Crazy
-Cucarachea
-Cumparati
-Ce seara minuntata
-Cuctitu-n piatra
-Dance me to the end of love
-Daca ochii tai
-Daca-i stii
-Daca pleci
-Dece oare eu te-am cunoscut
-Delilah
-Deponas
-De ziua ta
-Drumurile noastre toate
-Domnisoara nu pleca
-Dragoste la prima vedere
-Eu beu
-Fotoliul din odaie
-Hello Mary Lou
-It’s a heartache
-Johana
-Jamila
-Live is live
-Kumbo
-Living next door to Alice
-La cucaraga
-Mama zau
-Maria
-Melancolie
-Mentinosa
-Niciodata
-Que sera,sera
-Paloma blanca
-Romagna mia
-Septembrie
-Someone loves you haney
-Sunshine reggae
-September morn
-Song sung blue
-Some broken heart’s never mend
-Tu sei l’unica donna per me
-Time to say goodbye
-Top of the world
-Twist again
-Unchained melody
-Wanderful tonight
-What a wonderful world
-Wonderful life
-When I need you
-Words
-Zai,Zai
-Zingarela

B.Z.N.
-Blue eyes
-Dance,dance

BRYAN ADAMS
-Cloud no 9
-Please forgive me
-To really love a woman

BOSQUITO
-Paharele
-Doua maini
-Hopa,hopa
-Pas cu pas
-Pepita

BORIS GARDNER
-I wanna wake up with you
CANTECE DE PAHAR SI DE ASCULTAT
-Asa-i romanul
-Asta seara nimeni sa nu doarma
-Ana,zorile se varsa
-Am acasa-n gradinita
-Am venit cu voie buna
-Beau si vin beau si rachiu
-Casuta noastra
-Capitane de judet
-Cine-a pus carciuma-n drum
-Caci vine o vreme
-Cantec despre bucovina
-Cui nu-i place dragostea
-Cu calul balan
-Cand eram pe ialomita
-Doamne ocroteste-i pe romani
-Din bucata mea de paine
-Firule mai fir de iarba
-Foaie verde solz de peste
-Foaie verde iarba cruda
-Frumoasa-i vecina noastra
-Hai prieteni la multi ani
-Hai sa-ntindem hora mare
-Ieftineste doamne bautura
-Iara beau,iara petrec
-La birtutul din padure
-Lasati poarta larg deschisa
-Ma vorbeste lumea
-Mai vino sear ape la noi,Ionele draga
-Mociorita cu trifoi
-M-a facut mama Oltean
-Ma dusei sa trec la Olt
-Mandra floare trandafir
-Nu am pe nimeni pe nimenea
-Noi suntem romani
-Nu stiu ce-am facut la lume
-O batrana intr-o gara
-Pusca si cureaua lata
-Radu mamii
-Salcamule de la drum
-Sa tragem o betie
-Suparat
-Usor puiule usor
-Uite-asa as vrea sa mor
-Vagabondul vietii mele-GH.DINICA
-Viata asta-i scurta tare
-Ziua de petrecere

CHRIS DE BOURGH
-Lady in red

COMPACT
-Dupa ani si ani
-Cantec pentru prieteni

CARGO
-Daca ploaia s-ar opri

CATALIN CRISAN
-Daca pleci

DAN SPATARU
-Drumurile noastre
-Tarancuta,tarancuta
DESPERADO
-Lenea
-La fel ca tata
DUCU BERTZI
-Daca tu vei pleca
-Floare de colt
-Iertarile
-M-am indragostit numai de ea

DEAN MARTIN
-Buona sera
-That’s amore

DIRE STREETS
-Walk of life

DAVID LEE ROTH
-Just a gigolo

DEMIS ROUSSOS
-Goodbye my love,goodbye


DRAGANA
-Placi zemljo

DJ.BOBO
-Chihuahua

ETNO
-Azi e nunta-n sat la noi
-Banul ochiul dracului
-Beau cu tata socru
-Bordeias
-Ce mie drag mie pe lume
-Cui nu-i place dragostea
-Da-ma mama dupa Gury
-Dulce-i vinul
-Hai nu ma lasa tineretea mea
-Iarba verde de acasa
-Joaca omule si bea
-Las-o ba ca merge-asa
-Omul bun si pomul copt
-Roata vietii
-Roata morii
-Transilvania
-Tineretea mi s-a dus cu anii
-Trandafir de la Moldova
-Turai-ta
-Verde-nrourat

ELVIS PRESLEY
-It’s now or never
-Love me tender
EROS RAMAZZOTI
-Cose della vita

ENGELBERT HUMPERDINK
-Last waltz

FUEGO
-Canta chitara mea
-Ce seara minunata
-Clar de luna
-Maicuta vrea sa ma-nsor
-Poveste de iubire
-Toata lumea danseaza cu mine
-Ziua de petrecere

FRANK SINATRA
-My way
-New york,New york
-Strangers in the night

FRANCESCO NAPOLI
-Marina

GRECESTI
-Adeio portofoli
-Nai,nai,nai
-My number one
-Mystic-Iano fteli
-Leghe oti tes
-Palamakia

GABRIEL DOROBANTU
-Gara mica
-Zau mama zau.

GARCIA
-Bamboleo

GHEORGHE GHEORGHIU
-Doi ochi caprui
-Sa nu ma-ntrebi de ce
-Tu steaua mea
-Unde dragoste nu e
-Ultimul tren

GHEORGHE TOPA
-Antonela
-Fata tatii

GLORIA GAYNOR
-Can’t take my eyes of you

GIL DOBRICA
-Hai acasa

GIPSY KINGS
-Volare

HARA
-Muro shavo

HI-Q
-Gasca mea
-Razna

HOLOGRAF
-Doar o viata nu-mi ajunge sa iubesc
-Dragostea mea
-Esti asa frumoasa
-Fara ea
-Sa nu-mi iei niciodata dragostea
-Ti-am dat un inel
-Vine o zi

IAN RAIBURG
-Femeia care o iubesc
-Sa tragem o betie

ION-ALDEA TEODOROVICI
-Bucurati-va prieteni
-Eminescu

ION SURUCIANU
-Alo,alo
-Bonasera
-Cumparati,cumparati
-Canta chitara mea
-Eu astazi plec
-Juramantul
-Luna,luna
-Lacramioara
-Madalina
-Melodie de amor
-Maria
-Numai tu
-Singuratate

ILIE MICOLOV
-Dragoste la prima vedere

JOLIO IGLESIAS
-A media luz
-Agua dulce,agua sala
-Bailamorena
-Crazy
-Hey

JOE DOLAN
-It’s you,it’s you,it’s you

JOSE FELICIANO
-Che sara

JOE DASSIN
-A toi
-Et si tu n’existais pas

JUANES
-La camisa negra

LOU BEGA
-Mambo no 5

MONDIAL
-Atat de frageda
-Romanta fara ecou

MARCEL PAVEL
-Frumoasa mea

MARINA VOICA
-Si afara ploua,ploua

MIHAI CONSTANTINESCU
-Sus in deal

O-ZONE
-Dragostea din tei
-De ce plang chitarele
-Despre tine

OVIDIU KOMORNIC
-Esti mireasa vietii mele
-Maria,Maria
-Te-am tradat

PASAREA COLIBRI
-Hei tramvai
-Ploaia care va veni
-Vinovatii fara vina
-Vara la tara

PHOENIX
- Andri Popa

RAY CHARLES
-I can’t stop loving you

ROY ORBINSON
-California blue

ROD STEWARD
-Have you ever seen the rain

RICHI E POVERRI
-Acapulco
-Mamma Maria

RAFAGA
-Mentirosa

STEFAN BANICA JR.
-Am s-o astept mereu
-Asta-s eu
-Cum am ajuns sa te iubesc
-Danseaza baba
-Gaseste-mi loc in inima ta
-Iubeste-o sincer
-Poveste de mai
-S-o facem lata
-Te iubesc femeie
-Veta

SEMNAL M
-Spune-mi cine esti
-Vad,la fereastra

SANDA LADOSI
-Eu vreau sa-ti spun ca te ador
-Si intre noi mai e un pas

SHORT
-Comment ca va

SARAGOSA BAND
-Agadou

SMOKIE
-Alice
-Mexican girl,
-Carol

STEFAN HRUSCA
-Doamne tineri mai eram
-Dimineti cu ferestre deschise
-Frunze
-Fostele iubiri
-Nunta de flori
-Ochii tai
-Un copac cu flori
-Vara promisa

SHAKIN’STEVENS
-Give me your heart tonight
-Rock’n roll is king
-Teardrops
-Oh,Julie

3SUD-EST
-De ziua ta

TARKAN
-Simarik

TALISMAN
-Amintiri
-E ziua ta iubito
-Numai una
-Singur

TOTO CUTUGNO
-Buonnanotte
-Innamorati
-L’italiano
-Serenata
-Soli

TOM JONES
-Delilah,
-Please release me

TUDOR GHEORGHE
-Dorul calator
-Valtul rozelor

UB-40
-Kingstone town
-Falling in love with you
-Red red whine

VASILE SEICARU
-Dragostea-i destin stravechi
-Din prea mult sau prea putin
-Viata-i viata,banu-i ban

VOLTAJ
-20 de ani

VH2
-Daca n-ai iubi
-Trece vremea.

VALSURI
-Bea,bea nu te lasa
-Ciobanas cu trei sute de oi
-Deschide,deschide fereastra
-Dalilah
-Dance,dance
-Flori de liliac
-In chiosc fanfara canta
-Mai intoarce doamne roata
-Nunta de flori
-Vino dragostea mea
-Oci ciornaie(ruseste)
-Que sera,sera
-Pe langa plopii fara sot
-Romagna mia
-Sa-mi canti cobzar
-Si intre noi mai e un pas

TANGOURI
-Astazi e ziua ta
-A media luz
-Eu vreau sa-ti spun ca te ador
-Hai sa ne-ntalnim sambata seara
-Iubesc femeia
-Cel mai frumos tango din lume
-Colaj-tangouri
-La casuta alba
-Mana birjar
-Violete pentru fete
-Zaraza

TIGANESTI
-Inima de tiganca
-Muro shavo
-Rada
-Trec tiganii trec
-Tigancusa
-Rada
-Satra de tigani

HORE DE JOC,BANATENE
-Am iubit o ardeleanca
-Am o patima si-un dor
-Astazi vreau sa beau cu fratii sa stau
-Brasoveanca
-Bordeias
-Bate doamne lumea rea
-Casuta noastra
-Cantecele mele
-Ce stai omule asa
-Ciobanas
-Costica,Costica
-Cocosele,cocoselule
-Chef Timisorean
-Eu beau vinul cu borcanul
-De-ar creste via pe casa
-Drum la deal si drum la vale
-Dar-ar naiba-n tine dragoste
-Daca ai nevasta rea
-De trei zile stau si beau
-Doi ochi negrii -Eu beau vinul cu borcanul
-Gigolo
-Hai Catrina
-In oras la Chisinau
-Ionel ionelule
-Floare de malin
-Foaie verde ca lipanul
-Hai romani din toata tara
-Hei hei politist
-Hora moldoveneasca
-Jaga,Jaga
-Joaca omule si bea
-Lucru mare-I omenia
-Mai badita Petre mai
-Mai cobzare
-Mandruto cu ochi caprui
-Nasule maria ta
-Padure padure draga
-Pe ulita satului
-O damigeana si-un pahar
-Of mai spritule
-Vai ce beat am fost aseara
-Zarzarea

SARBE,BATUTE,RUSESTI
-Are mama doi feciori
-Asa trec zilele mele
-Azi in sat e nunta mare
-Aoleu m-as marita
-Balaceana
-Ce frumoasa este viata
-Coace doamne prunele
-Colo-n vale-n poienita
-Foaie verde cinci chiperi
-Fetele lui tata
-Foaie verde lin pelin
-Hai Lino,Lino
-Haiditi mai flacai la joc
-Ia mai toarn-un paharel
-Mai tii minte mai draga marie
-Marioara de la Gorj
-Morarita
-Nunta de boieri
-Nu ma dojeni nevasta
-Polobocul
-Sarba soferului
-Supararea
-Sunt un tata fericit
-Si-am zis verde salcioara
-Tata eu nu stiu dece
-Trecui ieri pe la ciusmea
-Tudorito nene
-Ui,ui,ui bradui,bradui
-Zii Vasile zii
-Zana mamii zana
-Vecina draga vecina
-Verde garofita

CANTECE STUDENTESTI
-Am iubit doi ochi albastri
-Ce mult te-am iubit Paraschivo
-Carolina
-Cavaleri ai mesei rotunde
-Cantec studentesc-iu,iu,iupai-da
-Gasca de-alta data
-Imnul studentilor
-In vino veritas
-Jana
-La noi la Braila
-La viata mea
-Mai vreau odata
-Ma iubeste femeile
-Muzicantii
-Soba
-Tiganii

CENACLU FLACARA
-Aruncarea in valuri
-Colindul gutuii
-Charlie chaplin
-Haidi-hai
-Juramant la Putna
-La adio tu
-Pustoaico
-Ruga pentru parinti
-Te uita cum ninge Decembrie
-Treceti batalioane romane
-Ulciorul

Daca mai aveti alte intrebari, puteti lua legatura cu noi prin e-mail:
roantonyo@yahoo.com, sau pe yahoo messenger: roantonyo




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu