marți, 22 martie 2011

Formatia CrystalBand



Bine ati venit sanatosi!


The Crystal Band este formatia de nunta potrivita pentru voi. Este show-ul de nunta bine pregatit dinainte pentru fiecare pereche. Alegem repertoriul impreuna cu voi si venim cu luminile si sonorizarea adecvate locului in care vom canta.
Despre formatie
Avem peste 50 de ani de experienta cumulata in toate tipurile de petreceri: show, dinning room, petreceri private, nunti si botezuri, petreceri de firma, revelioane.

Trupa are experinta de mai bine de 6 ani pe vapoare de croaziera in show-uri cu specific grecesc in locatii ca: America de Nord, Caraibe si Europa. Standardele foarte ridicate din aceste locatii ne-au format ca echipa.

Echipamentul de sonorizare este de cea mai inalta calitate si se poate adapta foarte bine petrecerilor in sala sau celor in aer liber.


Membrii formatiei CrystalBand
Cristina - solist vocal
Absolvent Liceul de muzica Dinu Lipatti - Bucuresti
Absolvent Facultatea de muzica Spiru Haret - Bucuresti
In prezent: profesor canto popular - palatul copiilor Ploiesti

Nicolae - Solist vocal muzica populara si de petrecere
Absolvent Scoala populara de arta Ploiesti - sectia canto popular

Sebi - Clape si background
Absolvent scoala populara de arta Ploiesti sectia orga electronica
Absolvent facultatea de muzica Spiru Haret Bucuresti
In prezent- Profesor de muzica

Virgil - Solist vocal, chitara, bouzouki
Absolvent scoala populara de arta Ploiesti sectia Chitara si canto
Absolvent al Facultatii de Muzica Spiru Haret Bucuresti;

Gheorghe Dima-keyboard player
Experienta bogata dobandita in restaurante la nenumarate nunti,botezuri,revelioane etc


Contact Crystal Band
Pentru rezervari sau alte detalii, ne puteti contacta la numerele de telefon:
0721.156.449
0761.688.135
Persoana de contact: Virgil Tricu




Repertoriu Muzica Romaneasca
Cine-o trece-n valea seaca... cu chitara prinsa-n teaca? E Crystal Band cel vestit :) Iata cateva melodii romanesti pe care le cantam in mod frecvent:
1. ANDRI POPA
2. COPACUL INDRAGOSTIT-STEFAN HRUSCA
3. CANTEC PENTRU PRIETENI-COMPACT
4. DUPA NI SI ANI-COMPACT
5. DACA PLECI-CATALIN CRISAN
6. DRUMURILE NOASTRE-DAN SPATARU
7. FRUMOASA MEA-MARCEL PAVEL
8 .GASASTE-MI LOC IN INIMA TA-STEFAN BANNICA JR.
9. HOPA HOPA-BOSQUITO
10.NICIODATA-GABRIEL DOROBANTU
11.NOAPTE ALBASTRA-GABRIEL COTABITA
12.NUNTA DE FLORI-STEFAN HRUSCA
13.OCHII TAI-STEFAN HRUSCA
14.POVESTE DE MAI-STEFAN BANICA JR
15.SA TE GANDESTI LA MINE-COMPACT
16.TRENUL PIERDUT-COMPACT
17.SUS IN DEAL-MIHAI CONSTANTINESCU
18.SA NU-MI IEI NICIODATA DRAGOSTEA-HOLOGRAF
19.INELUL-HOLOGRAF
20.UNDE DRAGOSTE NU E-GHEORGHE GHEORGHIU
21.UN ALT INCEPUT-COMPACT
22.AM CAZANUL MEU-DESPERADO
23.DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE-ILIE MICOLOV
24.LA FEREASTRA TA TARZIU-SEMNAL M
25.VREMURI-PASAREA COLIBRI
26.M-AM INDRAGOSTIT NUMAI DE EA-DUCU BERTZI
27.DE ZIUA TA-3 SUD EST
28.LENE DE MA DOARE-DESPERADO
29.AUREL TAMAS-EU PLANGEAM SI TU RADEAI
30.AUREL TAMAS-CARAVANA
31.AUREL TAMAS-- EU TE-AM IUBIT
32.IN NOAPTE MA TREZESC-ANDRA
33.20 DE ANI-VOLTAJ
34.DRAGOSTEA DIN TEI- O-ZONE
35.DE ZIUA TA IUBITO-TALISMAN
36.DANSEAZA BABA-STEFAN BANICA JR
37.GASCA MEA-HI-Q
38.RAZNA-HAI-Q
39.PEPITA-BOSQUITO
40.SINGUR-TALISMAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu